Edomiečiai ir jų vaidmuo Jeruzalės nelaimėse yra svarbi tema Senajame Testamente, ypač Jeremijo knygoje ir Ezechielio knygoje. Edomiečių išpuoliai prieš Jeruzalę, ypač per Babilonijos sunaikinimą, buvo laikomi ne tik teritoriniu agresyvumu, bet ir moraliniu nusikaltimu.
Istorija apie Edomiečius ir Jeruzalės apiplėšimą:
- Jeremijo knyga:
Jeremijas pranašavo apie Edomiečių veiksmus ir jų vaidmenį Jeruzalės sunaikinimo metu. Jie pasinaudojo Jeruzalės katastrofa, kad galėtų įsiskverbti į miestą ir išplėšti jo turtus. Jeremijo 49:7:
„Dėl Edomo, Viešpats Sabaotas, sako: Ar nebuvo daugiau išminties Temane? Ar patarėjai nebaigė?“ Jeremijo 49:10:
„Bet aš nusirengsiu Edomą, kaip vilką, ir išspausiu savo žmones. Kas paslėpėsi, bus sugaunamas, ir jo rūmai bus pavergti.“ - Ezechielio knyga:
Ezechielio knygoje taip pat aprašomi Edomiečių veiksmai, kurie buvo pasmerkti dėl jų neigiamo vaidmens. Jie džiaugėsi Jeruzalės sunaikinimu ir prisidėjo prie miesto nuniokojimo. Ezechielio 25:12:
„Taigi Viešpats Dievas sako: ‘Kadangi Edomė pasielgė su Izraeliu kerštu, ir jis dažnai keršijo dėl jo, todėl aš paskirsiu Edomą karui.’“ Ezechielio 35:5:
„Dėl to, kad tu buvai priešiškas Izraeliui, todėl aš ištepsiu tavo kraują ir sušluosiu tave kaip pelenus iš kalnų, ir tu nebus daugiau prisimenamas.“
Edomiečiai buvo laikomi vienu iš Izraelio priešų, ir jų veiksmai Jeruzalės sunaikinimo metu buvo smerkiami. Jie pasinaudojo Jeruzalės nelaime, kad galėtų apiplėšti miestą ir išplėšti jo turtus. Dievo pranašai, kaip Jeremijas ir Ezechielis, pranašavo apie Edomiečių bausmę ir jų veiksmų pasekmes, atskleidžiant, kad Dievas nusprendė nubausti Edomą už jo priešingus veiksmus ir priešiškumą Izraeliui.